Tää päivä on kulunut lähinnä koneella oleskellen ja sängyssä makoillen. Sillä pientä väsymystä on havaittavissa, koska olen nyt viime aikoina nukkunut hieman huonosti, mutta jospa tämä on vain tilapäistä. Jospa nyt mentäisiin itse asiaan.
Eilen aamulla äiti ja siskoni tulivat takaisin koti suomen neljän päivän pituiselta Barcelonan reissulta. Pieninä yllätyksenä sain tuliaisia, vaikka en ollutkaan pyytänyt mitään eritystä. Sain Berhskalta kaksi t-paitaa. Toinen on valkoinen silkki t-paita ja toinen on valkoinen kukka t-paita, joka on selästä auki. Suiteblancolta sain ihanan ruskean hapsulaukun, joka on ollut jo pitkään ostolistalla. Siskoltani sain pinkin värisen Baby Lips:in sävyssä pink punch. Eli Baby lips-kokoelmani kasvoi taas yhellä Baby Lipsillä. Sitten viimeisenä muttei suinkaan vähäisimpänä sain I-kirjain avainperän, joka oli koristeltu Gaudin tunnetulla arkkitehtuurilla.
Huomenna menen toistamiseen hammaslääkäriin (yyh). Myös huomen siskoni täyttää 16, joten juhlistamme sitä tietysti.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti