Tiistaina saavuimme New Jersey:siin yhden aikoihin ja hotellilla olimme kolmen aikoihin. Emme yöpyneet missä tahansa hotellissa nimittäin olimme Hilton hotellissa. Huoneisiin päästyämme meillä ei ollut mitään muuta ohjelmaa, onneksi. Olin samassa huoneessa kahden muun suomalaisen kanssa. Kaikki me kävimme nukkumaan jo kahdeksan aikaan, mutta niin myös moni muukin oli käynyt nukkumaan silloin.
Keskiviikko alkoi kahdeksan aikaan aamupalalla, joka oli kyllä hyvin amerikkalainen. Siellä ei ollut tarjolla minkäänlaista leipää vaan siellä oli muffineja ja muita leivonnaisia sekä tietysti pekonia ja sokerimuroja. Aamupalan jälkeen meillä oli luento vaihtovuodesta. Luennon jälkeen menimme väriryhmiin, jotka meille oli jaettu jo aikaisemmin. Olin keltaisessa ryhmässä ainoana suomalaisena, mutta toisaalta se oli ihan hyvä juttu, koska silloin tuli enemmän juteltua muiden kanssa. Menimme käytävälle jonoon ja otimme edessä olevaa olkapäistä kiinni toisella kädellä ja meille annettiin silmälaput, jotta emme näkisi. Meidät pistettiin kulkemaan narua pitkin ja jos halusimme päästä pois meidän piti pyytää apua nostamalla käsi pystyyn ja niin pääsi pois ja jos et nostanut kättä vaan yritti itse selvittää ongelmaa niin jäit kävelemään pyörää silmät sidottuna. Tuon harjoituksen tarkoitus oli, että kysy apua, jos on joku ongelma. Aktiviteettien jälkeen lähdimme bussi kohti New Yorkkia. Ensin kävimme Empire state buildingissa ja voi, että kun sieltä oli upeat maisemat. Kuvia tuli räpisittyä todella paljon. Sitten kävimme pyörähtämässä matkamuistomyymälässä ja siitä jatkoimme matkaa kohti satamaa. Kävimme veneajelulla katsomassa Vapauden patsasta ja sieltä sitten syömään. Syönnin jälkeen ajoimme vielä läpi Time Squaren. Ikävä kyllä sieltä minulla ei ole kuvia, koska minulla loppui akku. Tämän jälkeen palasimme takaisin hotellille ja saimme kasan tarvittavia papereita lähtöä varten. Seuraavana aamuna seittemän aikaa lähtö olikin jo kentälle.
Nyt olen ollut pari päivää aluevalvojani luona ja olemme käyneet usa:n armeija tilaisuudessa, joka oli kyllä uskomaton ja eilen tapasin myös italialaisen pojan, jolla on myös sama aluevalvoja kuin minulla. Tänään menemme syömään tuttuvaperheen luokse.
Tyttö Ecuadorista, minä, suomalainen tyttö, Kia
Nyt olen ollut pari päivää aluevalvojani luona ja olemme käyneet usa:n armeija tilaisuudessa, joka oli kyllä uskomaton ja eilen tapasin myös italialaisen pojan, jolla on myös sama aluevalvoja kuin minulla. Tänään menemme syömään tuttuvaperheen luokse.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti