Sauna- Sauna on niitä harvoja asioita mitä muualla maailmassa ei ole. Tietenkin on turkkilainen sauna, joka on enemmänkin höyrysauna, mutta ei kuitenkaan samanlainen kuin suomalainen sauna.

Rye bread- elikkä ruisleipää ei kyllä ole jenkeissä myynnissä missään ruokakaupassa. Jenkeissä on vain sitä kuuluisaa "vehnäpullaa". Kyllä ruisleipää on ollut syötyä aika reippaasti viime aikoina.

My friends - Kaikkia ihania ystäviäni tulee kyllä ihan kamala ikävä, mutta kyllä ne ystävät täällä Suomessa odottavat minua sillä aikaa, kun olin toteuttamassa unelmaani.
Finnish homemade food- Suomalaista kotiruokaa, esim. makaroonilaatikko, poronkäristys, korvapuusteja ja jne, tulee kyllä kova ikävä, mutta voi olla, että kokkaankin isäntäperhelle makaroonilaatikkoa.



Siinä nyt muutamia asioita mitä tule kaipaamaan, mutta on tietysti muitakin, jos olisin maininnut kaikki asiat mitä tulen kaipaamaan niin tästä postauksesta tulisi romaani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti