Päätin tällä kertaa tehdä erilaisen postauksen. Olen törmännyt monissa blogeissa ja vlogeissa kuukauden suosikit postaukseen/videoon, joten halusin itekkin kokeilla. Nyt olen ehkä hieman myöhässä, mutta ei se pari päivää sinne tänne haittaa.
Ensimmäinen kuukauden suosikki on Kickistä ostettu Vida la Vida huulipuna on ollut kyllä kovassa käytössä. Voin kyllä rehellisesti sanoa, että kyseinen huulipuna on ehdottomasti suosikkini kaikista huulipunista. Suosittelen Vida la Vidan huulipunia, koska puna kestää huulilla todella pitkään.
Toinen kuukauden suosikki on Maybellinen Baby lips. Olen kyllä todella rakastunut noihin kyseisiin huulivoiteisiin, joita saa myös nykyään todella monesta kaupasta. Ennen Labellon huulirasvat olivat mielestäni ykkösiä, mutta nyt Baby lipsit kyllä vievät voiton.
Heinäkuun "ruoka"suosikki on ollut Kellogg´s:in Pop tarts maussa Frosted Chocolate Fudge. Kyseessä on siis suklainen välipalakeksi, joka lämmitetään mikrossa tai leivänpaahtimessa. Yllätyin mausta, että maku ei ollutkaan niin keinotekoinen kuin luulin.
Heinäkuun vaatesuosikki oli ehdottomasti viime kesänä USA:sta ostettu olkaimeton shortsipuku. Tuo on niin helppo nykäistä päälle kuumana päivänä ja se ihanan tuntuinen päällä. Tuo ihanainen shortsipuku kyllä lähtee mukaani jenkkeihin.
Jospa seuraava postaus olisi taas vaihteeksi vaihtaripostaus, koska nyt on ollut aika hiljaista blogin puolella. Kommentoikaa, että tykkäsittekö tälläisestä suosikkituote esittely postauksesta ja haluisitteko niitä jatkossakin.





kiva postaus ja olis kiva lukee jatkossakin!:) Mutta voisit kuvailla ehkä hieman tarkemmin, esim. suosittelisitko tuotetta ja aiotko ostaa jatkossakin yms!
VastaaPoistaKiva kuulla. Täytyy ottaa nuo asiat huomioon seuraavaa kuukauden suosikit postausta kirjoittaessa.
Poista