Tänään oon pakkaus aiheisen postauksen parissa. Elikkäs mulla on enää 3 päivää lähtöön ja teen siitä aina liian vaikeaa, joten olen ihan syystäkin aloittanut jo pakkailemaan vaihtoon. Ajattelin tehdä tämän postauksen tuleville vaihtareille, mutta matkalaukun sisältö vaihtelee todella paljon, koska osavaltiot ovat erilaisia ilmastoltaan. Näin kuitenkin minä pakkaan Virginiaan, jossa on aikalailla samanlainen ilmasto kuin Suomessakin, mutta ei varmaa yhtä kylmä talvella kuin Suomessa.
Koulussani on pukukoodi, mutta se ei ole tiukka. Jotkut tytöt tykkäävät näyttää siistiltä ja pukeutua tosi siististi, jotkut pukeutuu urheiluvaatteisiin kokoajan ja yleensä he kuuluuvat koulu urheilujoukkueeseen, jotkut pukeutuvat aivan normaalisti ja sitten kirsikkana kakun päälle ovat he, jotka tulevat kouluun yökkäri housut jalassa. Eli siellä saa pukeutua miten haluaa, mutta kuitenki rajansa kaikella.
Pakkauslistani
3 t-paitaa
3 toppia
2 villa/neulepaitaa
1 neuletakki
1 farkkutakki
1 takki
1 tuulitakki
1 maksimekko
1 haalaripuku
3 farkku shortsit
2 farkut ( plus ne mitkä laitan, kun lähden)
2 lökärit
1 kapri lökärit
2 treenihousut
2 treenitoppia
1 koti shortsit
2 bikinit
alusvaatteita
sisäpelikengät
ugit
conssit
2 huivia
lasketteluhousut
talvitakki (ehkä)
isäntäperheen tulijaiset
läppäri + laturi
kännykkä + laturi
kuulokkeet
kalenteri
sanakirja
grammar rules- kielioppi kirja
laskin
aurinkolasit
passi + kaikki paperit
otan luultavasti jonkun juhlamekon mukaan










Tee ihmeessä postaus tuliaisista!
VastaaPoistaJooo yritän ehtiä tekemään sen, mutta voi olla, että julkaisen postauksen vasta, kun olen lähtenyt.
PoistaNe on tuliaiset eikä tulijaiset
VastaaPoistaSelvä, kiitos infosta! Edelleenkään en huomaa kirjoitusvirheitä, koska minulla on lukihäiriö.
PoistaEi kaikista kirjoitusvirheistä tarttee ilmottaa erikseen kaikki kyllä huomaa ne itsekkin! Ei se pitäs sun persettäs kutittaa jos jollai tulee kirjoitusvirheitä!! Ja ei ketää kiinnosta sun valitukset.
VastaaPoistamikset laittanu kuvaa kaikista vaatteista mitä otat mukaa? :)
VastaaPoistaEn laittanu siksi kaikista vaatteista kuvia, koska olin ehtiny pakkaamaan jo osan vaatteista, mutta listalla oli aikalailla kaikki mitä otan mukaan. :)
PoistaKandee ottaa mahollisimman vähä tavaraa mukaan koska tuut shoppailee siel vaik kuin paljo ni sit sul on "turhia" vaatteita mukana. Ja esim conssit on puolet halvempia amerikassa niin kannattaa ostaa sieltä ja tuua sitten suomeen. :)
VastaaPoistaJoo oon yrittänyt ottaa mahdollisimman vähän vaatteita, mutta kyllä minun pitää ottaa joitain talvivaatteita mukaan, koska Virginiassa on neljä vuodenaikaa. Joo oon itsekkin käyny pari kertaa Amerikassa ja tiedän conssien olevan siellä halvempia ja veikkaan, että tulen ostamaan sieltä ainakin yhden parin, mutta otan yhden conssit mukaan, jotta pystyn kävelemään pitempiäkin matkoja. :)
Poista