Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 19. heinäkuuta 2014

Farewell party

Eilen järjestettiin Paulan kanssa yhteiset läksiäiset meidän kaveriporukalle, koska en vieläkään tiedä millon lähden ja minne ja halusin kuitenkin viettää läksiäiset hyvissä ajoin ennen kun lähden.
Yksi minun todella hyvä ystävä Paula on lähdössä Argentiinan Concordia-nimiseen kaupungiin vaihtoon 10 kuukaudeksi. Paula lähtee AFS:än kauttaa. Paula kirjoittaa kuulumisiaan blogiin, jos kiinnostaa käykää kurkkaamassa -> http://paulaargentiinassa.blogspot.fi/ 

Läksiäiset olivat lähinnä illanvietto ihanien ystävien kanssa. Tarjolla oli ehkä vähä liian paljon herkkuja nimittäin maha oli aivan täynnä koko illan. Tarjolla oli kolmea erilaista Fazerin suklaata, salmiakkia, vaahtokarkkeja, mansikka-vaahtokarkkivartaita, itse täytettäviä hampurilaisia, täytekakku, jossa oli amerikan ja argentiinan liput, sekä tortilla/tacosipsejä. Yritimme pähkäillä Paulan kanssa argentiinalaisia ruokia mitä voisi tarjota läksiäisissä, mutta emme keksineet mitään niin tarjottavat olivat enimmäkseen amerikkailaista ja suomalaista ruokaa. Ilta kului syöden (aivan liikaa), jutellen kaikesta mahollisesta, musiikkia kuunnellen ja kuvia räpsimällä ja kuvia todellakin tuli paljon otettua. Olin sanonut aikasemmin jo muille, etten halua mitää läksiäislahjaa, koska minulle riitti varsin hyvin, että sain viettää heidän kanssa aikaa kunnolla pitkästä aikaa, mutta eikö ne kuitenkin osta. Sain heiltä kuvan meistä kehyksissä, aivan ihanan rannekorun sekä Emmiltä vielä ihanan kortin, johon oli koottu ihania tsemppauskuvia ja lista asioista mitä minun pitää tehdä vaihdossa. Viimeisellä sivulla oli viel jonkunnäköinen kirje, jonka päällä luki että " et saa avata tätä ennen kun olet 18". Niinpä sen sisällön näen vasta helmikuussa. Pieni varoitus, että tämä postaus on aika kuvarikas, sillä kuvia tuli yli 200. 






 Johanna ja minä
Emmi ja minä


 minä USA:han ja Paula Argentiinaan
Katju, Emmi, minä, Johanna ja Paula 



2 kommenttia:

  1. hei mäkin oon tuusulasta, ja lähössä vaihtoon Saksaan :-) Sun blogi vaikuttaa kivalta, jään seuraileen! alotin kans blogin kirjoittelun tällä viikolla --> http://hanna-livingthedream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa mistäpäin Tuusulaa oot ja tiiätkö jo mihin ja millon lähet? Kiva kuulla,että tykkäsit. :)

      Poista