Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Asuntomessuilla Jyväskylässä

Heippaa!

Ihan ensiksi haluan kiittää teitä kaikki, että olette lukeneet blogiani. Nimittäin viime viikolla meni rikki 10 000 sivun katselua. Uskomatonta! En kyllä uskonut aikaisemmin, että niin moni käy kuitenkin lukemassa höpötyksiäni. Blogin puolella on nyt ollut hiljaista hetken, koska en ole tehnyt oikeastaan yhtään mitään. Lähtöpäivästäni ja isäntäperheestä ei ole vielä tietoakaan. Kyllä tässä pieni paniikki alkaa hiipimään, kun kokoajan saa kuulla, että joku on saanut perheen.

Tänään herätyskello soi kamalan aikaisin, nimittäin klo 6.45, koska suunnitelmissa oli lähteä Jyväskylään asuntomessuille. Siinä sitten pienessä horroksessa laahustin keittiöön syömään aamupalaa ja sen jälkeen meikkaamaan ja pukeutumaan. Kahdeksan aikoihin lähdettiin ajelemaan kohti Jyväskylää ja kolme tuntia myöhemmin saavuimme Jyväskylään. Näytöllä oli jos minkälaista taloa 75 neliöisestä aina yli 200 neliöisiin taloihin. Monissa taloissa oli käytetty paljon vaaleita sävyjä seinissä ja lattioissa. Jonkun aikaa kierrettyämme taloja lähdimme käymään syömässä jotain. Syönnin jälkeen lähdettiin jatkamaan talojen kiertelyä. Loppu vaiheessa jalat alkoi olemaan jo aivan tuusannuuskana kävelemisessä, niinpä jätinkin viimeisen talon välistä. Lopuksi kävimme myös Pandan tehtaanmyymälässä ostoksilla.




Huomenna olisi tarkoitus lähteä käymään Jasminin kanssa kirpparilla vuokraamassa pöytä ja tietysti valmistella perjantain läksiäisiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti