Täällä kirjoittelee lievästi sanottuna hyvin väsynyt tyttö. Eilen aamulla menin bussilla Hyrylään, koska mulla oli varattuna hammastarkastusaika. Sieltä selvisin hyvinkin nopeesti ja siinä sitten hetken odottelin Maijua. Maijun tullessa lähdettiin lompsimaan kohti rantaa, mutta eipä siellä rannalla kovinkaan pitkään jaksanut olla auringossa niinpä loppuaika oltiinkin sitten varjossa. Illalla menin kaverilleni Emilialle yöksi. Yökylää oltiin suunniteltu ihan alkukesästä lähtien, mutta sopivaa aikaa löytyi vasta nyt.
Saavuttani Emilialle vein vain kamat sisälle ja sitäpä melkein heti lähettiin kuvailemaan pieneen rantaan. Kuvia tuli otettua matkan varrelta ja tietysti myös rannassa. Auringonlasku oli mitä upein. Se kyllä kruunasi mukavan illan. Myöhään illalla päätimme katsoa netfliksistä I hate Valentine´s day-nimisen komedian, jonka kyllä suosittelen katsomaan, jos ette ole katsoneet sitä vielä. Tietääkseni elokuva on pari 3 vuotta vanha ellei enemmäkin. Leffan jälkeen aiomme käydä nukkumaan, mutta niin vain kävi, että juttua riitti 3-4 asti. Tämä on syy väsymykseeni.
Huomenna suuntaan kampaajalle yhdeksitoista. Tarkoituksena olisi laittaa tyveen vaaleita raitoja ja leikata kuivia latvoja pois. En laita koko päähän paksuja raitoja, koska hiukseni vaalenevat joka tapauksessa jenkeissä sitten niin se olisi aivan turhaa. Muuten huominen päivä sujuu luultavasti ihan vain kotona oleskellen.
Saavuttani Emilialle vein vain kamat sisälle ja sitäpä melkein heti lähettiin kuvailemaan pieneen rantaan. Kuvia tuli otettua matkan varrelta ja tietysti myös rannassa. Auringonlasku oli mitä upein. Se kyllä kruunasi mukavan illan. Myöhään illalla päätimme katsoa netfliksistä I hate Valentine´s day-nimisen komedian, jonka kyllä suosittelen katsomaan, jos ette ole katsoneet sitä vielä. Tietääkseni elokuva on pari 3 vuotta vanha ellei enemmäkin. Leffan jälkeen aiomme käydä nukkumaan, mutta niin vain kävi, että juttua riitti 3-4 asti. Tämä on syy väsymykseeni.
Huomenna suuntaan kampaajalle yhdeksitoista. Tarkoituksena olisi laittaa tyveen vaaleita raitoja ja leikata kuivia latvoja pois. En laita koko päähän paksuja raitoja, koska hiukseni vaalenevat joka tapauksessa jenkeissä sitten niin se olisi aivan turhaa. Muuten huominen päivä sujuu luultavasti ihan vain kotona oleskellen.

Sinun blogia on todella ärsyttävää lukea, koska kaikki postaukset ovat aivan täynnä kirjoitusvirheitä. Kiinnitä huomiota siihen, kun kirjoitat. Ja ihan tiedoksi, että ennen sitten-sanaa ei joka ikinen kerta tule pilkkua.
VastaaPoistaVoi se on tosi harmi, mutta tiiätkö mitä mulla on lukihäiriö ja sen takia en erota kielioppivirheitä. Eli en voi sille mitään, mutta yritän silti parhaani mukaan kirjoittaa mahdollisimman oikein.
VastaaPoista