Tänään on kyllä ollut tosi ihana päivä sateisesta säästä huolimatta. Ensiksi aamulla huomasin keittiön pyödällä olevan kirjekuoren, joka oli Seurakuntaopistolta. Avattuani kuoren sieltä paljastui kesälukion todistus. Todistuksen arvosanat olivat hieman parempia mitä odotin. Käymäni matikan kolmos kurssin lopputuloksena on 8, josta olen enemmän kuin tyytyväinen, sillä lähdin numeroa korottamaan nelosesta. Englannin puhekurssista tuloksena on 7, johon olen myös hyvin tyytyväinen. Hetken iloittuani arvosanoistani lähdin laittautumaan Willaan lähtöä varten. Olin vähä aikaa, sitten päättänyt, että en tuhlaa rahojani vaatteisiin, mutta tänää päätin palkita itseäni hieman shoppailemalla.
Willaan saavuttuamme Nean kanssa kävimme pyörähtämässä Spirit Storessa ja siellä oli loppuunmyynti, joten kaikki tuotteet olivat alennuksessa. Heti astuttuani kauppaan huomasin kenkulit, jota olen "kuolannut" jo pitkään olevan nyt -70%. Kiiruhdin kenkien luokse katsomaan vieläkö niistä olisi jälellä minun kokoani ja kyllä niistä oli. Sovitin kenkiä ja ne tuntuivat todella sopivilta. Ostopäätöstä nopeutti kenkien halpa hinta, sillä normaalisti ne olivat 69,90€ ja nyt ne olivat vain 20,97€. Kyllähän nämä pitkään "kuolaamani" kengät lähtivät mukaani. Spirit storesta päästyämme suuntasimme muihin kauppoihin. Bongasin yhestä blogista Ginatrigotin hihattoman paidan, johon ihastuin kovasti. Siitä lähtien olen etsiskellyt sitä kaikkista Ginatrigoista, mutta kyseistä paitaa ei ole tahtonut löytyä oikein mistään. Mutta tänään Willan Ginatrigosta löysin. Jouduin kysymään kassalla olevalta myyjäältä, että onko kyseisiä paitoja vielä jälellä ja samassa huomasin jonkun muun palauttavan kassalla juuri sitä paitaa, jota olin ettinyt jo pitkään. Niimpä pyysin myyjältä paidan sovitettavaksi ja se oli juuri oikean kokoinen. Niimpä myös se paita lähti mukaan Willasta. Kaupat koluttuamme istahdimme Wayne´s coffee:seen juttelemaan ja syömään jotain kevyttä. Lähdettyämme Willasta päädyttiin meille juttelemaan lisää ja sateen taottua lähdimme pihalle ottaamaan kuvat ostoksista.






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti