jaaa....välillä myös tälläisiä kuvia :D
Heippa!
Eilen herätys soi klo 7.00. Siitä pomppasin ylös sängystä menin syömään aamupalaa ja siitä, sitten laittautumaan. Puoli yhdeksän maissa sukulaiset tulivatkin jo meille. Siinä, sitten juteltiin kaikkea mukavaa maan ja taivaan väliltä. Hieman yli yhdeksän jälkeen lähdettiin ajamaan kohti kirkkoa, missä äiti ja Essi olivat jo.
Konfirmaation jälkee suunnattiin meille kotiin juhlistamaan Essiä. Tarjolla oli jos herkkua monenmoista, esim. savustettua kalaa, paistettua ulkofilettä, kolmea erilaista salaattia sekä tietysti karjalanpiirakoita. Jälkiruokana meillä oli raparperi-kaardemumma kakkua, hedelmätäytekakkua sekä keksejä ja konvehteja. Juhlat sujuivat kaikin puolin hyvin ja onnistuneesti.








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti