Heippa!
Juhannus sujui hyvin ja rauhallisesti mummon ja papan mökillä. Perjantaina saavuttuamme mökille päästiin samantien syömään kalakeitto ja marjakiisseliä. Syönnin jälkeen ilta kului jutellen ja erilaisia lautapelejä pelaillen. Illalla tarjolla monenlaista herkkua. Aluksi oli tomaatti-vuohenjuustokeittoa, pääruokana oli lihaa, uusia perunoita sekä tietysti grillattuja maisseja. Jälkiruoaksi oli herkullista creme brule:tä. Syönnin jälkeen mahat täynnä kävelimme rantaan katsomaan juhannuskokkoa, joka oli kyllä komeannäköinen. Juhannus on niitä juhlia, joilloin käydään saunassa, yleensä heittämässä talviturkki sekä hyvin syöden. Tänä juhannuksena tuo talviturkin heittäminen ei onnistunut veden kylmyyden takia. Muutekin juhannussää oli pieni pettymys aikaisempiin vuosiin verrattuna.
Komea juhannuskokko
Upea suomalainen kesämaisema yöllä



Kiva postaus ! :)
VastaaPoista