Heippa!
Aattelin, että voisin tehdä jonkunnäköisen kysymys ja vastaus postauksen. Kysymyksen voivat liittyä vaihtoon, elämääni tai johonkin muuhun. Toivoisin, että laittaisitte kysymykset kommentti boksiin. Sitten, kun olen saanut kysymyksiä teen niistä postauksen vastausten kera.
Iha sika ihanii noi sun topit ja bikinit! Haluisin tietäävet mahtuukoha tollaset mulle :) ni aattelin kysyy et mikä sun kuppikoko ja rinnanympärys on?
VastaaPoistaOliko kesälukiossa kivaa? Koitko sen hyödylliseksi?
VastaaPoistaMitä suunnitelmia ja odotuksia sulla on "loppu" kesäksi/lomaksi?
Jännittääkö jo vaihtoon lähteminen?
Mitä odotat eniten tulevalta vuodelta?
Mitä jäät kaipaamaan eniten?
Siinä muutama :)
Mitä kaikkee oot harrastanu?
VastaaPoistaMikä sua pelottaa eniten vaihtoon lähtemisessä?
VastaaPoistaMistä lähti idea vaihtoon lähtemiseen?
Paras asia mitä sulle on tapahtunu kuluneen vuoden aikana?
Kuvaile ittees kolmella sanalla.
VastaaPoistaKetä mahdollisesti ikävöit eniten vaihdon aikana?
Pidätkö juustonaksuista?
Mitä tulevaisuuden suunnitelmia sulla on?
VastaaPoistaOotko miettiny vuotta vaihdon jälkeen?
Mikä ois sun unelma vaihtaripaikka- ja perhe?