Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Kesän toiset juhlat

Heipsuu!

Oli kyllä ihanaa herätä siihen, että aurinko paistoi sieltä harmaiden sadepilvien takaa. Aamupalan syötyäni laitoin bikinit päälle ja menin ulos aurinkoon makaamaan. Iltapäivästä, sitten alkoi laittautuminen Essin kummisedän häihin. Vihkimistilaisuuden jälkeen lähdettiin juhlimaan häitä Espoon näköalaravintola Haikaranpesään. Näköalat vesitornin huipulta olivat huikeat. Maljannoston jälkeen päästiin syömään ja tarjolla oli herkkua, jos minkälaista ja niistä kaikki olivat aivan taivaallisen hyviä. Alku- ja pääruoan jälkeen olin niiin täynnä, että tuntui etten syö enää yhtään mitää koko päivänä. Niin vaan kuitenkin kävin, että tuli maistettua myös jälkiruokaa. Ennen kakunleikkuuta ja jälkiruokaa hääpari tanssi häävalssin. Pääsin itsekkin tanssimaan yhden kappaleen verran. Loppuilta sujui hyvässä seurassa jutustellen ja hyvää musiikkia kuunnellen.


 Huikeita maisemia vesitornin huipulta


 Pääruoka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti