Pääsiäinen on mennyt rauhallisissa merkeissä. Perjantaina aamulla lähdettiin ajamaan Mikkeliin mummon ja papan mökille, jossa aika meni nopeasti hyvän ruoan, ja seuran parissa. Lauantaina lähdettiin käymään toisella mummolla ja sen jälkeen lähdettiin takaisin kotiin. Kotiin päästyäni olin sen verran väsynyt, että loppuilta meni koneella lagaten ja musiikkia kuuntellen. Eilen myös vietettiin äitin ja iskän hääpäivää ja sen kunniaksi syötiin karitsanpaahtopaitsia ja valkosipuliperunoita. Oli kyllä todella hyvää. Tää sunnuntai päivä on mennyt ihanan lämpimästä säästä nauttien, pääsiäismunia syöden ja kuvaillessa. Enpä tätäkään lomaa ole viettänyt ilman koulujuttuja, koska lukiossa ollaan niin koulujutut eivät katso sitä ollaanko lomaa vai ei.
Shortsit USA:sta Kengät TrendiKenkä Toppi Bikbok
Mukavaa pääsiäistä ja kevättä kaikille!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti