Heipparallaa siellä ruudun toisella puolella!
Tänään mulla vihdoin loppui kahden viikon rääkki. Tän päivän enkun koe ei mennyt mitenkään kehuttavasti. Nyt kuitenkin mulla on enemmän aika kirjoitella postauksia, rentoutua ja olla tekemättä yhtään mitään.
Lähettiin sunnuntaina äitin ja iskän kanssa Willaan ostamaan mulle uusia farkkuja. Farkkujen ostaminen ei oo mitää mun lempparipuuhaa, koska se on lähes mahdotonta löytää sopivia ja hyvin istuvia farkkuja. Olen pitkään jo etsiskellyt valkoisia farkkuja, mutta ei niitä ei ole tahtonut löytyä. Nyt kuitenkin löysin Newyorkkerista valkoiset valkoiset farkut, jotka eivät olleet kyllä hinnalla pilattu. Hintaa niillä oli 19,95€. Toisetkin farkut Willasta lähti mukaan. Cubuksesta löysin Push-up Pixie malliset farkut. Tämä farkut olivat 59,90€. Cubuksen farkut on kyllä kestäviä, että kyllä niistä välillä maksaakin sen 60€. Ginatrigosta mukaan lähtien valkoinen ohut neulepaita. Sillä oli kyllä hintaa aika paljon, mutta se oli vaan niin kiva, että se oli pakko ostaa.
Toppi Bik Bok, Farkut Cubus
Shoppailun jälkeen menimme syömään kiinalaisen ja siellä söin mulle jo vakkari annokseksi tulleen friteerattua kanaa, riisiä ja hapanilmeläkastiketta. Myöhemmin illalla mulla oli maha nii sekasin ettei mitää rajaa. Arvelen sen tulleen siitä ruoasta mitä söin, mutta loppuillasta maha oli taas normaali.
Huomasitte varmasti, että blogini banneri on muuttunut. Lauantaina aloin etsimään jotain hyvää ja helppokäyttöistä kuvankäsittely ohjelmaa ja parin tunnin päästä löysinkin sellaisen.
Huomenna mulla on tiedossa vapaapäivä. Ihanaa! En ole suunnitellut mitää tekemistä, mutta se on vain ihanaa, kun saa olla tekemättä yhtää mitää. Iltapäivällä nään Jasminia pitkästä aikaa, joten voi olla, että siinä menee sitten loppupäivä. Lauantaina mennään Janinan kanssa pitkästä aikaa kuvailemaan ja sunnuntaina menen Janinan kakkukahveille. Näiden kolmen päivän aikana en todellakaan tee yhtään mitään kouluun liittyvää. (lauantaista ja sunnuntaista on tulossa erilliset postaukset myöhemmin)
Tänään mulla vihdoin loppui kahden viikon rääkki. Tän päivän enkun koe ei mennyt mitenkään kehuttavasti. Nyt kuitenkin mulla on enemmän aika kirjoitella postauksia, rentoutua ja olla tekemättä yhtään mitään.
Lähettiin sunnuntaina äitin ja iskän kanssa Willaan ostamaan mulle uusia farkkuja. Farkkujen ostaminen ei oo mitää mun lempparipuuhaa, koska se on lähes mahdotonta löytää sopivia ja hyvin istuvia farkkuja. Olen pitkään jo etsiskellyt valkoisia farkkuja, mutta ei niitä ei ole tahtonut löytyä. Nyt kuitenkin löysin Newyorkkerista valkoiset valkoiset farkut, jotka eivät olleet kyllä hinnalla pilattu. Hintaa niillä oli 19,95€. Toisetkin farkut Willasta lähti mukaan. Cubuksesta löysin Push-up Pixie malliset farkut. Tämä farkut olivat 59,90€. Cubuksen farkut on kyllä kestäviä, että kyllä niistä välillä maksaakin sen 60€. Ginatrigosta mukaan lähtien valkoinen ohut neulepaita. Sillä oli kyllä hintaa aika paljon, mutta se oli vaan niin kiva, että se oli pakko ostaa.
Neulepaita Ginatrigot
Toppi Bik Bok, Farkut Cubus
Toppi Bik Bok, Farkut Newyorkkeista
Shoppailun jälkeen menimme syömään kiinalaisen ja siellä söin mulle jo vakkari annokseksi tulleen friteerattua kanaa, riisiä ja hapanilmeläkastiketta. Myöhemmin illalla mulla oli maha nii sekasin ettei mitää rajaa. Arvelen sen tulleen siitä ruoasta mitä söin, mutta loppuillasta maha oli taas normaali.
Huomasitte varmasti, että blogini banneri on muuttunut. Lauantaina aloin etsimään jotain hyvää ja helppokäyttöistä kuvankäsittely ohjelmaa ja parin tunnin päästä löysinkin sellaisen.
Huomenna mulla on tiedossa vapaapäivä. Ihanaa! En ole suunnitellut mitää tekemistä, mutta se on vain ihanaa, kun saa olla tekemättä yhtää mitää. Iltapäivällä nään Jasminia pitkästä aikaa, joten voi olla, että siinä menee sitten loppupäivä. Lauantaina mennään Janinan kanssa pitkästä aikaa kuvailemaan ja sunnuntaina menen Janinan kakkukahveille. Näiden kolmen päivän aikana en todellakaan tee yhtään mitään kouluun liittyvää. (lauantaista ja sunnuntaista on tulossa erilliset postaukset myöhemmin)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti