Tää viikonloppu on mennyt leppoisasti kavereiden kanssa ja kerrankin ilman koulujuttuja. Perjantaina vietin vapaapäivää koulusta koeviikon loputtua ja iltapäivällä ja samalla loppupäivän Jasminin kanssa juoruten kaikista asioita maan ja taivaan väliltä. Eilen lauantaina lähdin Janinan ja Hennan kanssa kuvailemaan ja kyllä oli hauskaa ja lämmintä vaikka olikin aika tuulinen päivä. Kuvailusession jälkeen lähdettiin äitin kanssa IKEA:an. Sen kierrettyämme läpi ja syötyämme mahat täyteen lähdettiin kohti kotia. Loppuilta sujui rennosti koneen ääressä musaa kuunnellessa. Tänään puolestaan lähdin kahden aikaan lampsimaan Janinalle, koska Janina järjesti tänään kakkukahvit huomisia synttäreitään varten.
Huomenna sitten alkaa viho viimeinen jakso ennen kesälomaa ja vaihtoa. Viime jakson tapaan mulla on 5 ja puoli kurssia, joka sisältää äikkä 3, matikka 2, espanja 3, maantieto 2, liikunta 2A ja yhteiskunta oppi 1. Tähän loppuun laitan kuvasaaliin viikonlopulta.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti