Viikko sitten keskiviikkona sähköpostini luukusta kolahti mulle sähköpostiviesti STS:ltä, jossa kerrottiin että meillä on viisumihaastattelu 30.6. onneksi se on ryhmähaastattelu niin se ei ole niin paha, kuin se jos joutuisin yksin haastatteluun. Eli siis kaikkien Jenkkeihin lähtijöiden pitää tehdä viisumihakemus ja käydä myös viisumihaastattelussa, jotta saa oleskella jenkeissa sen vuoden.
Maanantaina oli kokeen palautuspäivä koulussa ja lähes kaikki kokeet menivät niin kuin odotikin, paitsi kahta ainetta lukuunottamatta. Espanjan kokeesta tuli 9+ ja kurssinumeroksi 9, äidinkielestä sain kurssiarvosanaksi 7, matikan kokeesta 4 ja sen myötä kurssinumero oli myös 4, terveystiedon kokeesta tuli 7½ ja kurssinumeroksi tuli 8 ja englannin kokeesta tuli 4 ja myös kurssinumero oli sen mukainen. Itse olen tyytyväinen kaikkiin muihin numeroihin, paitsi matikkaan ja englantiin. Mua ei ole selvästikkään matemaattisilla lahjoilla luotu. Kotiin päästyäni menin saman tein koneelle ja ilmottauduin kesälukioon, koska menen suorittamaan sinne kyseisen matikan kurssin uudelleen, englannin puhekurssin sekä englannin 1-3 kurssien kertauskurssin. Eli mulla ei alakkaan kesäloma ennen kuin vasta 17.6. mutta sen kaksi viikoa kestää hyvin, kun vertaa siihen mitä siinä ajassa oppii. Mulla tosiaan kesälukio alkaa 4.6 ja loppuu 17.6. ja kaikki arkipäivät mulla on koulua 8.30-16.30. Kyllähän tuo päivän pituus mietitytti aluksi aika paljon, mutta sen kahden viikon kestää ja näiden kahden viikon jälkeen mulla on kielellisesti parempi pohja lähteä, sitten elokuussa vaihtoon.


Kuvat: weheartit
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti