Keskiviikkona koulusta päästyäni äiti haki mut koulusta ja lähdettiin käymään Jumbossa Stockan Hulluilla päivillä. Kyllähän siellä aika vierähti kuin siivillä ja ei ainakaa tuntenut oloaan yksinäisesti sen ihmismassan keskellä. En lähtenyt Hulluille päiville etsimään mitään tiettyä, mutta tulihan sieltä muutamia löytöjä tuli kuitenki tehtyä, vaikka ei ollutkaan minkään maailmaparas fiilis shoppailuun. Nyt kuitenkin itse ostoksiin ->. Stockan herkussa oli irtokarkkitarjous 5,90€/kg ja tottakai se piti hyödyntää, joten ostin 700g karkkia. Kyllä ne tässä neljän päivän aikana on lähes kaikki tullut syötyä. Akateemisesta kirjakaupasta mukaan lähti pieniruutusta konseptia, kaksi yliviivaus tussia, korjauskynä ja ihan tavallinen kuulakärkikynä. One Way:sta löysin vielä ihanan värisen kevät takin itselleni, jota ei ollut kyllä kalliilla hinnalla pilattu. Sillä se oli vain 24,90€. Loppuilta sujui, sitten läksyjen parissa. Syy miksi postailen nyt vasta on siinä, että koulusta on tullut niin paljon läksyy ettei mitää rajaa ja olen ollut todella väsynyt jostain syystä (luultavasti vasta päättäneestä koeviikosta). Maanantaina saadaan kaikki kokeet takas ja se päivä vähän hirvittää, koska en mene takuuseen siitä, että kokeet menivät hyvin. Toisaalta eihän sitä tiedä kuin vasta sitten maanantaina.
lauantai 12. huhtikuuta 2014
Hullut päivät
Heipparallaa!
Keskiviikkona koulusta päästyäni äiti haki mut koulusta ja lähdettiin käymään Jumbossa Stockan Hulluilla päivillä. Kyllähän siellä aika vierähti kuin siivillä ja ei ainakaa tuntenut oloaan yksinäisesti sen ihmismassan keskellä. En lähtenyt Hulluille päiville etsimään mitään tiettyä, mutta tulihan sieltä muutamia löytöjä tuli kuitenki tehtyä, vaikka ei ollutkaan minkään maailmaparas fiilis shoppailuun. Nyt kuitenkin itse ostoksiin ->. Stockan herkussa oli irtokarkkitarjous 5,90€/kg ja tottakai se piti hyödyntää, joten ostin 700g karkkia. Kyllä ne tässä neljän päivän aikana on lähes kaikki tullut syötyä. Akateemisesta kirjakaupasta mukaan lähti pieniruutusta konseptia, kaksi yliviivaus tussia, korjauskynä ja ihan tavallinen kuulakärkikynä. One Way:sta löysin vielä ihanan värisen kevät takin itselleni, jota ei ollut kyllä kalliilla hinnalla pilattu. Sillä se oli vain 24,90€. Loppuilta sujui, sitten läksyjen parissa. Syy miksi postailen nyt vasta on siinä, että koulusta on tullut niin paljon läksyy ettei mitää rajaa ja olen ollut todella väsynyt jostain syystä (luultavasti vasta päättäneestä koeviikosta). Maanantaina saadaan kaikki kokeet takas ja se päivä vähän hirvittää, koska en mene takuuseen siitä, että kokeet menivät hyvin. Toisaalta eihän sitä tiedä kuin vasta sitten maanantaina.
Keskiviikkona koulusta päästyäni äiti haki mut koulusta ja lähdettiin käymään Jumbossa Stockan Hulluilla päivillä. Kyllähän siellä aika vierähti kuin siivillä ja ei ainakaa tuntenut oloaan yksinäisesti sen ihmismassan keskellä. En lähtenyt Hulluille päiville etsimään mitään tiettyä, mutta tulihan sieltä muutamia löytöjä tuli kuitenki tehtyä, vaikka ei ollutkaan minkään maailmaparas fiilis shoppailuun. Nyt kuitenkin itse ostoksiin ->. Stockan herkussa oli irtokarkkitarjous 5,90€/kg ja tottakai se piti hyödyntää, joten ostin 700g karkkia. Kyllä ne tässä neljän päivän aikana on lähes kaikki tullut syötyä. Akateemisesta kirjakaupasta mukaan lähti pieniruutusta konseptia, kaksi yliviivaus tussia, korjauskynä ja ihan tavallinen kuulakärkikynä. One Way:sta löysin vielä ihanan värisen kevät takin itselleni, jota ei ollut kyllä kalliilla hinnalla pilattu. Sillä se oli vain 24,90€. Loppuilta sujui, sitten läksyjen parissa. Syy miksi postailen nyt vasta on siinä, että koulusta on tullut niin paljon läksyy ettei mitää rajaa ja olen ollut todella väsynyt jostain syystä (luultavasti vasta päättäneestä koeviikosta). Maanantaina saadaan kaikki kokeet takas ja se päivä vähän hirvittää, koska en mene takuuseen siitä, että kokeet menivät hyvin. Toisaalta eihän sitä tiedä kuin vasta sitten maanantaina.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti