Jooo siitä onkin se pari viikkoa, kun viimeksi postasin täällä. Nyt täällä kirjoittelee väsynyt, helpottunut ja Järvenpään lukion ekasta koeviikosta selviytynyt tyttö. Huomaa, että taso on paljon korkeampi kursseissa ja kokeissa kuin Kellokoskella. Tämän jakson koeviikko oli todella raskas, koska joka päivä oli koe eikä kerenny lukemaan tarpeeksi. Koeviikko alkoi viime viikon maanantaina bilsan kokeella ja se ei mennyt mitenkään erityisen hyvin, koska lähes kaikki tehtävät olivat laajoja essee tyyppisiä tehtäviä. Tiistaina oli ruotsin koe ja se meni vähän paremmin kuin bilsa. Keskiviikkona oli matikan koe, joka oli todella vaikea....luulen etten pääse läpi siitä. Torstaina oli hissan koe ja se ei menny myöskään mitenkää kehuttavasti. Perjantaina oli, sitten enkun koe ja se meni yllättävän hyvin kun vertaa aikasempi kokeita. Maanantaina oli espanjan koe se meni ihan hyvin. Tämän kurssin suoritin itsenäisesti. Sekä tänään viimeisenä oli kemian koe, johon en oikein jaksanu lukea enää lukea kunnolla. En odota siitä mitenkään erityisen hyvää numeroa. Jännitys numeroista säilyy hiihtoloman yli, koska saamme kokeet takasin vasta hiihtoloman jälkeen.
Seuraava jakso alkaa jo huomenna, mutta onneksi se on paljon kevyeempi kuin tämä kolmos jakso. Minulla on vain viisi ja puoli kurssia.
Tänään kokeen jälkee menin bussilla Järvenpäähän ja sieltä junalla Hyvinkäälle kaverieni Astan, Jasminin, Susun ja Veran kanssa Willaan. Ja kyllähän sieltäki tarttui pari vaatetta mukaan. Bikbokista löysin aivan ihanan värikkään topin kesäksi, eikä hintakaan ollut mitenkään paha se oli 12,95€
Vasemman puoleinen kuva on edestä ja oikean puoleinen takaa
Ginatrigosta löysin monivärisen huivin, jota olin etsinyt jo jonkun aikaa ja nyt sitten löysin. Hintaa huivilla oli 9,95€



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti