Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 20. helmikuuta 2014

Winter wonderland and little bit thinking

Hellurei!

Tänään päätimme pikkusiskoni kanssa lähteä ulos kuvailemaan, kun ei ollut hirveän kylmä ja luntakin alkoi juuri sopivasti satamaan. Pari päivää sitten mietin kyllä, että nytkö tämä talvi loppuu. Koska alkoi olemaan niin paljon sulanutta maata näkyvissä. Onneksi kuitenkin vielä lunta tulee, itse en talvesta hirveästi pidän muuten, mutta silloin on niin kaunista. Kun lumi peittää puut ja joskus aurinkokin sattuu sopivassa välissä paistaamaan. Nyt kuitenkin takaisin itse aiheeseen. Kyllä sieltä ihan julkaisu kelpoisia kuvia löytyy, mutta niitä epäonnistuneitakin tuli (niin kuin aina)




Olen huomanut, että olen paljon itsevarmempi kuin vuosi tai pari vuotta sitten. Aikaisemmin mietin todella tarkkaan, että minkälaisia vaatteita ostan tai laitan päälläni. Nykyään en enää mieti ja olen todella iloinen siitä. Rakastan kopsutella korkkareilla joka paikkaan ja nykyään käytänkin korkkareita juhlissa sekä myös arkena lähes päivittäin. Välillä korkoa on 3-5cm tai sitten joskus on yli 10cm. Tässä muutama kuva lempi korkokengistä.
Kaverini tietävät, että minua ei hirveän usein mustissa vaatteissa nähdä, vaan yleensä kirkkaissa väreissä. Aikaisemmin minua on kiusattu, juuri sen takia kun olen pukeutunut jotenkin mielestä oudolla tavalla tai minulla on ollut erikoisia vaateyhdistelmiä. Minulle on ihan se ja sama pitävätkö ihmiset minun vaatteistani tai tyylistä, koska se on minun tyylini enkä aio muuttaa sitä sen takia, että muut eivät pidä siitä. Joinakin päivinä minulla saattaa olla pariakin eri väriä päällä samaan aikaan. Värikkäällä pukeutumisella haluan tuoda esiin itsestäni iloisen ja pirteän puoleni.  Tähän loppuun laitan vielä pari kuvaa lempivaatteistani.

















2 kommenttia: