Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 17. helmikuuta 2014

Tallinnan reissun ostokset sekä muuta höpinää

Tänään en ole jaksanut tehdä oikeen yhtään mitään kokopäivä on lähinnä mennyt nukkuessa, joten ajattelin kirjottaa tämän postauksen tänään. Hiihtoloma alkoi vihdoin. Kaipasikin jo lomaa, koska viime koeviikko vaati niin paljon voimia. Nyt saan rauhassa ladata akkuja tulevaa kevättä varten. Tietysti lisää voimaa antaa myös pitenevät päivät ja aurigon valo.
Näin hiihtoloman alkajaisiksi päätettiin käydä naisten kesken Tallinnassa, kun iskä on työmatkalla Saksassa. Laivaterminaalissa oli sen verran porukkaa ja laivakin oli aikalailla täynnä, joten sen huomasi heti, että oli hiihtoloma. 
Laivalta löytyi aivan ihana Guessin valkoinen laukku, jota olen katsellut jo pitkään. Nyt sitten päätin ostaa sen (tosin äidin kanssa puoliksi), koska arvelin sen olevan halvempi laivalla kuin maissa. Niinhän se luultavasti olikin. Sekä löysin burberry kuvioisen huivin 12 eurolla, joten hinnasta huomaa ettei se ole aito. Mutta eipä se minua juuri haittaa.








Muuten lomalla aion olla kavereiden kanssa,tehdä koulujuttuja (lukiossa se on pakollista, koska töitä on niin paljon), mutta onneksi niitä ei ole niin paljon kuin viime jaksossa. Kerrankin koulutyöt voisi tehdä ennen koeviikkoa ettei olisi niin suurta stressiä, mutta saa nyt nähdä, että miten käy.
Perjantaina pääsen pitkästä aikaa kampaajalle. Sen kyllä huomaa hiuksistani, että kampaajalla käyminen on vähän jäänyt. Juurikasvua on ollut ihan mukavasti ja latvat ovat huonossa kunnossa, mutta perjantaina siihen tulee muutos. Tälläkin kertaa aion laittaa paksuja vaaleita raitoja sekä leikkauttaa kuivat latvat pois. Haluan vaalet hiukset, enkä halua värjätä hiuksia kokonaan vaaleiksi. Ettei niistä vaan tulisi oransseja. Raitoja laittamalla saan pikkuhiljaa vaaleat hiukset, kyllähän nämä hiukset ovatkin jo aika vaaleat (mutta oma hiustenväri on vielä vaalean ruskea)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti