Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Seventeen birthday!

Noniin nyt on, sitten taas synttärit vietetty ja yksi vuosi taas vanhettu lisää. Ensi vuonna synttärit ovatkin hyvin luultavasti todella erilaiset, koska Amerikassa lähes kaikki on erilaista kuin Suomessa. (ainakin jollain tapaa) Eilen päivä alkoi sillä, että sain aamupalan sängyn, joka on meidän perheessä perinteenä aina, kun jollakin perheen jäsenellä on synttärit. Aamupalan syötyäni avasin äidin ja iskän lahjan ja sieltä paljastui uusi Samsungin läppäri. Se tuli täytenä yllätyksenä, koska olin vain heittänyt äidille ohi mennen, että voisin toivoa uutta läppäriä, mutta se oli vain heitto. Enkä todellakaan uskonut, että saisin sen. Varsinkaan nyt, kun olen lähdössä vaihtoon. Entinen läppärini oli kaksi vuotta vanha ja siitä nettiyhteys katkesi kokoajan... ehdin olemaan netissä tai ylipäätään koneella 5 minuuttia ja sen jälkeen nettiyhteys katkesi. Uutta läppäriä avatessa huomasin, että siinä on Windows 8 käyttöjärjestelmä. Joten siinä meni hetki ennen kuin tajusin miten sitä käytetään. On se edelleen hieman haastavaa, mutta sujuu jo huomattavasti paremmin.

 
Tämän jälkeen lähdimme äidin ja Essin kanssa metsästämään meille uusia sänkyjä. Minulle löytyi sopiva sänky heti ja se oli vielä tarjouksessa. Iskän kanssa lähdimme viemään sänkyäni kotiin ja äiti ja Essi jatkoivat vielä sängyn metsästystä. Jasmin tuli meille siinä kahden aikaan ja kerettiin siinä puoliksi katsoa yksi leffa. Kunnes lähdimme Jumbon Flamingoon pelaamaan hohtominigolfia ja voin sanoa, että kannattaa käydä kokeilemassa hohtominigolfia, jos ei ole koskaan aikaisemmin käynyt. Nimittäin se on todella hauskaa! Pelaamisen jälkeen menimme Fazerin kahvilaan. Loppupäivän olinkin Jasminin kanssa meillä ja katsottiin leffa loppuun.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti