Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 6. tammikuuta 2014

Loman loppu ja arkeen paluu

Heippa!

Kylläpäs se joululoma meni nopeasti (liianki). Huomenna olisi taas paluu kouluun ( läksyjen, kurssitöiden ja muiden "mukavien" asioiden pariin). Loma kului lähinnä nukkuessa, kavereita nähdessä, shoppaillessa sekä tottakai joulua ja uutta vuotta viettäessä. Uutena vuotena olin kotona perheen sekä iskän kummitytön kanssa.

Lunta ei uudeksi vuodeksikaan tullut yhtään. Mielestäni tähän aikaan vuodesta kuuluisi olla jo lunta, mutta ilmasto on mikä on... Jospa sitä lunta tulisi tässä tammikuun aikana edes vähäsen niin tulisi vaihtelua tuohon ainaiseen vesisateeseen ja harmauteen. Onneksi päivä alkaa kokoajan pitenemään ja valoa tulee enemmän.


 





Innostus koulunkäyntiä ja läksyjä kohtaan ei ole mitenkään päätä huimava, oikeastaan se on mitätön. Pian koittaa taas koeviikko, joka tulee olemaan rankin ja vaikein koeviikko koko ekana vuonna. Nimittäin tässä kolmannessa jaksossa minulla on 7 kurssia, joista on yhden suoritan itsenäisesti. Onneksi seuraava jakso tulee olemaan huomattavasti helpompi ja rennompi kuin tämä nykyinen. 




Myöhemmin tulen tekemään postauksen tämän päiväsestä uudesta löydöksestä sekä uusista kynsistäni. Siihen asti heippa!

- Inka - 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti