Heippa! Musiikkia kuuntelen päivittäin ja useita kertoja päivässä. Musiikin kuunteleminen on terapiaa minulle, koska rakastan tanssia ja hyviä sanoituksia. Näin joulun alla joulusiivouksen aloittaminen tai ylipäätään sen tekeminen on monelle tuskaa, kun olisi miljoona muutakin juttua tehtävänä. Niinpä ennen siivouksen aloittamista kytke kuulokkeet puhelimeen ja valitset vain soittolistan ja aloitat siivouksen. Siivoaminen ei enää tunnutkaan niin "pakkopullalta". Tämän takia halusin jakaa muutaman mun suosikki biisin.
Hello peeps! I listen music daily and many times of the day. Listening music is therapy for me because I love dance and great lyrics. This close for the Christmas, everyone's mind has thoughts, and one of them is this..."Oh no, I should clean the whole house before the Christmas". For many people (also for me), the Christmas cleaning operation is painful. So, usually I listen some music at the time I'm cleaning, and it makes it less painful. You should try it too. For this reason, I wanted to list couple of my favorite Christmas songs.
Meghan Trainor - I'll be home
Michael Bublé - Winter Wonderland
Michael Bublé - All I want for Christmas is you
Glee - Jingle Bell Rocks
Ariana Grande - Last Christmas
Ariana Grande - Santa tell me
Leave a comment if you have same favorite song(s) as I've.


Heippa :) Olit kysynyt, että voinko kertoa parannusehdotuksia blogistasi. Mitään ihmeellistä en löytänyt, blogisi vaikuttaa hyvältä :) Tykkään erityisesti isoista kuvista ja sun tekstistä <3 Ehdotuksena voisin sanoa, että hieman isompi banneri olisi hyvä blogin leveyden kannalta. Joku esittelyteksti susta sekä blogisi sisällöstä toimisi sivupalkissa. Muuten en keksi mitään muuta kuin ahkeraa postaamista ja tsemppiä bloggaamiseen :)
VastaaPoistaKiitos paljon parannusehdotuksista. <3
Poista