Ihanaa tiistaita!
Hengissä ollaan, kyllä. Siitä tosiaan on kulunut pieni ikuisuus, kun viimeiseksi tänne postailin. Koeviikosta ollaan jälleen selvitty hengissä, ainakin jotenkuten. Meikäläisen osalta kokeet loppuivat eilen, mutta päätin pyhittää päivän ihan vain rentoutumiseen, kävin vetämässä treenin salilla pitkästä aikaan. Koeviikon päätyttyä ja sen jälkeinen ilta tai vapaapäivä ovat kyllä melkoista herkkua lukiolaiselle, kun kaikki koulujutut on palattu sekä kokeet tehty niin saa tehdä mitä haluaa. Mm. löhötä sängyssä Netflixiä tuijottaen, ottaa päikkärit ( itse nautin tästä kaikista eniten), mennä salille tai lenkille, nähdä kavereita ja jne.
Lovely Tuesday!
I'm alive, yes. It's been while since I post anything. I have done with all the exams, until end of May. I had my last exam yesterday, and oh boy I felt relief. I spent the whole day relaxing, I went to gym, and watched Netflix. The feeling when you return your last exam and you know you're done with exams. You just can't describe, it is the best. The night after the last exam is the one a high school student can do whatever she wants, chill on the bed and watch Netflix, take a nap, go to gym or hang out with friends.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti