Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 21. maaliskuuta 2016

Last winter outfit

Olin aivan tyystin unohtanut näiden kuvien olemassa olon. Ne tulivat vastaan pari päivää sitten, kun selailin kuvia läpi. Tämä kuvat ovat puolen toista kuukauden takaa, mutta tämä kuvat voisivat yhtä hyvin olla vaikkapa tältä päivältä, ainakin tuosta valkoisesta maisemasta päätellen. Jokavuotinen takatalvi teki jälleen paluunsa. Toivottavasti nämä lumet jäisivät tämän talven viimeiseksi. Vaikka rakastan lunta ja talvea niin olen jo täysin valmis ottamaan kevään ja lämpimät säät avosylin vastaan.

I was totally forget that I had these photos. They hit my eyes when I was looking my photos. These photos could be from today, judging by current landscape. Winter came back even though most of the snow had melted away. Hopefully this snow would the last one. I love snow and winter, but still I'm pretty most done with snow and winter and I'm totally ready for Spring.

DSC02480

DSC02477

Seuraavat pari kolme viikkoa tulevat pitämään minut todella kiireisenä, koska koeviikko lähestyy uhkaavasti, joten siihen valmistautuminen ottaa oman aikansa. Miten tää aika on lentänyt näin siivillä? Vastahan vuosi vaihtui ja noin kuukauden päästä pitää jo ilmoittautua syksyn ylppäreihin. Tänä keväänä en siis vielä kirjoittanut mitään ainetta, että ensi syksy tulee olemaan ensimmäinen kerta. Kohta alkaa myös 2.vuoden viimeinen jakso, koska onneksi kurssimäärällisesti tulee olemaan rento, mutta kun lukuaineita on neljä kappaletta niin lukemista riittää enemmän kuin luulisi. Onneksi huhti-toukokuun aika on juuri sitä kevättä parhaimmillaan, joten odotan tulevaa jaksoa jo innolla. Niin oudolta kuin se saattaakin kuulostaa.

Next couple week will keep me busy because my next exam week is getting closer and closer, so I have to start to study for the exams. How has this time flown so fast? Feels like yesterday was the New Year's Eve and in a month I have to sign in for matriculation examinations. In this spring, I didn't take any matriculation examinations, so next fall will be my first time. In three weeks starts my last term in my junior year. Luckily, I have only five classes, but most of them are academic classes, so I need to study quite a lot if I want to get good grades which I definitely want. I can't wait the sun shine and spring. Actually, I'm kind of excited about this coming term. As weird as it may sound.

Arvaatkaas, mitä?! Meikäläinen tulee saamaan vieraan rapakon takaa kesällä. Nyt pitäis vaa pysyä housuissaan kesään asti!

Guess what?! I'll get a guest from the U.S. in this coming summer. I'm super excited!!

DSC02475

DSC02473

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti