Tänään sitten alkoi se kauan odotettu ja ennen kaikkea ansaittu syysloma. Nyt saa heittää aivot narikkaan koulujuttujen osalta. Tämän lukuvuoden aloitus on ollut todella raskas, joten olenkin laskenut päiviä elokuusta lähtien, no ehkä en nyt ihan elokuusta, mutta pitkän aikaa jo. Meillä oli suunnitelmissa lähteä ulkomaille syyslomalla, koska kaikki me tarvitsemme pientä irtiottoa arjesta ja sen aiheuttamasta stressistä, niinpä etsimme kissojen ja koirien kanssa "puoli-ilmaisia" äkkilähtöjä rantalomista kaupunkilomiin, mutta mitään ei vain tuntunut löytyvän. Pitkän metsästämisen jälkeen löysimme siedettävllä hinnalla lennot Budapestiin. Joten tiedossa on kokemuksellinen ja ehkä hieman jalkoja puuduttava kaupunkiloma. Näin syksyisin lähde mielummin kaupukilomalla kuin rantalomalla, vaikka eihän rantalomissa mitään vikaan ole, päinvastoin, mutta syksyisin haluan nähdä eri kaupungit syksyn värisessä. Googlailu erilaisista nähtävyyksistä ja shoppailumahdollisuuksista on jo alkanut, koska tämähän takia kaupunkilomille mennään, hihih.

Hello and happy Friday,
Today starts fall break, which I have waited for a long time, and which I totally have earned. We had planned to travel on abroad that we could forget stress, so we started to hunt "half free" flights to somewhere, but we didn´t find anything. After a long hunt, we found nicely cheap flight tickets to Budapest. It will be excited and fun trip, but also it may be tough and painful for legs, but I think it will be worth it. On fall time I really like travel to different cities and see how the fall and fall colors are showing in different cities. I have started to research malls and famous sights. I will make a post about my vacation, so stay in tune.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti