Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 3. lokakuuta 2015

Blue striped


Aika on lentänyt kuin siivillä, taas kerran. Tämän lukuvuoden ensimmäinen koeviikko on kunnialla suoritettu loppuun. En muistanutkaan kuinka uuvuttavia lukion koeviikot ovatkaan. Koeviikko kaiken kaikkiaan meni ihan kohtalaisesti, kokeet meni ihan hyvin lukuunottamatta yhtä koetta. Onnistuin saamaan pienoisen syysflunssan juuri keskellä koeviikkoa, joka nyt on jo kuitenkin parempaan päin. Eilen alkoi 2. jakso, joka pitää sisällään kaiken kaikkiaan seitsemän kurssia (uskonto 3, biologia 4, englanti 5, ruotsi 4, äidinkieli 4, yhteiskunta oppi 3 ja terveystieto 2), Eli hommaa tulee olemaan enemmän kuin tarpeeksi, mutta tätähän tämä lukiolaisen elämä on. Nyt pitäisi laittaa läppäri kiinni ja lähetä siivoamaan huonetta sekä tekemään muita hommia, jotka ovat "rästissä". 


Hey guys, it´s been while when I published a post last time. This year´s first exam week just ended, which I´m more than happy. I didn´t even remember how much work and time it take to do well in exams. In generally, exam week went well apart from one exam. In middle of the exam week, I got a little cold, but now I´m almost covered. Yesterday started the next grading period, which includes 7 classes. ( religious 3, human anatomy, English 5, Swedish 4, Finnish 4, government 3 and health care 2) So, that will mean, I have plenty of assignments to do during this grading period.
Anyways, maybe I should put laptop away and go clean my messy room. Also, to do stuff, what I suppose to do. 


Shirt: H&M
Boots: Bass
Purse: Guess


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti