Heippa ja ihanaa sunnuntai huomenta kaikille. Nyt palattu Budapestista takaisin turvalliseen kotisuomeen. Voi kun, se reissaaminen on kivaa, mut niin on myös kotiin palaaminenkin. Meillä kävi sään kanssa aivan surkea tuuri, nimittäin vettä tuli taivaan täydeltä kaikkina neljänä päivänä. Sateenvarjot kourassa kuljettiin paikasta toisen, mutta silti suurin osa (kuuluisista) nähtävyyksistä jäi kunnolla näkemättä, koska eihän siellä sumussa ja sateessa nähnyt yhtikäs mitään. Joten maisemia katseltiin suurimaksi osin Hop on Hop off-bussin ikkunasta. Niin kuin kaupunkilomilla shoppailu on yksi olennaisimmista asioista niin tulihan ne ostoskeskukset tuli koluttua läpikotaisin. Budapestista mukaan lähti kahdet farkut, takki, saappaat sekä yksi pari käsineitä, mutta niistä postausta sitten myöhemmin.
Hello and happy Sunday morning peeps! I have landed safely back to Finland. I just have to say, I love traveling, but also homecoming is awesome. We had a very bad luck with weather because it was rainy and grey every single day. Wherever we walked, we walked with umbrellas. So, we didn´t see most of the (famous) sights. Some of the sights we saw from the window of Hop on Hop off- bus. Of course, we walked through a big number of malls. I found couple pairs of jeans, a coat, a pair of boots and a pair of cloves. (Stay in tune)



Harmi, että teille sattui huono keli Budapestin lomalle :( Mä kävin siellä kesällä ja silloin oli +35 koko ajan, haha, se oli kyllä toisenlainen este olla näkemmättä kaikkea sillä kuumuus vaan väsytti hirmuisesti. Kaupunki oli kuitenkin musta aivan ihana! :)
VastaaPoistaxoxo
http://riikaneleganssi.blogspot.fi/
Hahah, no juu tuossa kuumuudessa kaupunkilomat ovat kyllä aika tuskaisia. :D Täytyypä mennä vierailemaan Budapestissa joskus toisenkin kerran niin näkee kaupunkin eri silmällä, koska itsekkin pidin Budapestista.
Poista