Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 31. tammikuuta 2015

Last time was a long time ago so hello again!

En ole päivittänyt blogia kolmeen viikkoon, vaikka lupasin itselleni ennen lähtöä syksyllä, että lupaan päivittää blogia usesasti. Syynä tähän postaustaukoon on ollut se, että minulla on ollut vain niin paljon kouluhommia tehtävänä sekä tanssiharjoituksia joka päivä koulun jälkeen. Nyt kuitenkin eilen toinen neljännes päättyi vihdoin ja viimein. Eilen oli viimeiset kokeet, jotka olisivat alunperin pitänyt olla joka tiistaina, mutta tiistai oli lumipäivä. Monet teistä varmaan ihmettelee, että mikä ihmeen lumipäivä. Lumipäivä siis sellainen päivä, että talvisten sääolosuhdeista takia koulu on suljettu. Noita kyseisiä lumipäiviä on ollut enemmän ja vähemmän uuden vuoden vaihteen jälkeen ja kaikki ne ovat olleet RED DAY:tä. RED DAY;nä minulla on siis englanti, matikkaa, yhteiskunta oppi sekä fashion marketingia. Täällä USA:ssa nuo lumipäivät ovat aivan normaaleita, koska täällä Virginiassa ei käytetä talverenkaita, koska lumi ei tule niin paljon kuulemma, Näin suomalaisena se tuntuu hieman oudolta, koska meillä talvirenkaat vaidetaan autoihin melkein heti ensilumen tulon jälkeen.

5 kuukautta tuli täyteen viime viikon keskiviikkona. Ihan outoa tuntuu ajatella, että vaihtovuoteni täällä USA:ssa on nyt puolivälissä. Tälle toiselle puoliskolle minulla on suunnitelmia todella paljon mm. 18-vuotis synttärini (jotka ovatkin jo ensi viikon sunnuntaina, JAIKS!), Spring break, promit, gradution, all night gradution celebration ja paljon muuta. Odotan innolla mitä nämä 5 kuukautta tuovat tullessaan. 

Oh My God. It´s over three weeks when I wrote post last time. I promised to myself that I will wrote posts once or twice in a week, but the reason why I haven´t written is school. I have had a lot of homework, tests and dance practices every day after school. Anyways the 2nd quarter end yesterday and I have time to write a post, finally. In this week I had Spanish and Math midterm exams, English 2nd quarter end exam and Spanish PALS speaking and writing. The original plan was that I have English and Math exams on Tuesday, but they moved to Thursday because Tuesday was a snowday. 

I have been here 5 months, so it mean that my exchange year is in a half way. It feels incredible to think that I have been here that long. I have a lot of plans for the next five months, for example my 18th birthday (next week on Sunday), Spring break, prom, gradution,  All Night Gradution Celebration and etc. I´m so excited what will happen on the rest my exchange year.  




Celebrating Hannah´s 18th birthday 
Juhlimassa Hannah:n 18v synttäreitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti