Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 3. tammikuuta 2015

Shopping in U.S

Heippa!

Ajattelin näyttää teille muutamia juttuja mitä olen ostanut tämän neljän kuukauden aikana. Tässä on siis vain muutamia, eli olen siis ostanut enemmänkin. USA:ssa kaikki on halvempaa, mutta hinta ei sisällä veroja, joten et tiedä lopullista hinta ennen kuin vasta kassalla. Mikä on kyllä hieman ärsyttävää, mutta maassa maan tavalla. Hyvä juttu täällä on, että Black Friday:na sekä joulun jälkeisessä alennusmyynneissä hinnat ovat oikeasti todella alennuttuja (-50-80%) eli siis mitään -10% tai -20% naurettavia alennuksia niin kuin Suomessa on useimmissa paikoissa. Mutta nyt niihin ostoksiin.



Tämän kellon löysin joulun jälkeisistä alennusmyynneistä Bass- nimisestä kaupasta. Alkuperäinen hinta oli $62 ja silloin se oli -60%, joten kyllähän se mukaani lähti kaupasta. Olin jo pitemmän ajan katsellut uutta rannekello itselleni ja nyt vihdoin ja viimein löysin tämän kauniin hopean ja yksinkertaisesti koristellun kellon.



Nämä värikkäät treenivaatteet tarttuivat mukaan Aeropostale:sta. Housut olivat $49,50 -50% alennuksella ja toppi oli $24. Nuo ihanan värikkäät treenivaateet tuovat lisää motivaatiota ja piristystä näin talven pimeydessä.


Tämä ruskea pikkuinen laukku lähti mukaani Old Navy:stä mukavalla -30% alennuksella, vaikka muuten aleita ollut sinä kyseinä päivänä. Tuo laukku on ollut kyllä käytössä jo monet monet kerran, kun se on niin kätevä ja sinne saan mahtumaan kaikki mitä tarvitsen (kännykkä, huulirasva, lompakko).


Täällä ollessani olen ihan rakastunut Marocco oil:in hiustuotteisiin. Coconut milk shampoolla hintaa oli $7 ja tuolla hiusöljyllä oli $8. Tuo Coconut milk shampoo on täydellinen hiuksilleni ja lisäksi sen käytön jälkeen hiukset tuoksevat kookokselle.



Täällä nuo "kuuluisat" Eos- huulirasvat ovat maksat sellaiset $2-3, mut CVS apteekeissa ne ovat huomattavasti kalliimpia, mutta siellä yleisesti kaikki on kalliimpaa. Nämä neljä Eos- huulirasvaa tarttuivat mukaani yhdeltä BJ`s reissulta. Vaaleanpunainen tuoksultaan strawberry sorbet, Punainen on Summer Fruit, turkoosi Sweet Mint ja lime HoneySuckle HoneyDew. Olen testannut vaaleanpunaista ja turkoosia ja on vaikea sanoa, että kumpi niistä olisi parempi, koska molemmat on loistavia.


Tämä luomivärisetti lähti mukaani ensimmäiseltä reissuiltani Forever 21:sta. Hintaa tuolla setillä oli $8. Värit ovat pitkään kestäviä ja paikoillaani pysyviä. Olen tykännyt tuosta setistä todella paljon.



Nykin reissulta mukaani tarttui Inglot:in puuteri, joka ei kyllä vielä ole päässyt käyttöön, mutta olen aikasemmin ollut tyytyväinen Inglot:in tuotteisiin,joten en usko, että joudun pettymään tälläkään kertaa. Hintaa puuterilla oli $16, vaikka tuotteet ovat mielestä korkea hintaisia niin suostun kyllä maksaan tuo hinnan, koska tiedän, että tuotteet ovat hyvä laatuisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti