Nyt on lomat lomailtu ja paluu arkeen ja kouluun tapahtui tänään. Minusta on hauska lukea blogeista näitä "facts about me" - postauksia. Viimeisemmästä fakta - postauksesta on kulunut jo jonkun verran aikaa niin päätin toteuttaa tämän näin vuoden alkajaisiksi.
1. Olen varsinainen vilukissa. Valehtelematta minulla on aina kylmä, olisi sitten mikä vuodenaika tahansa. Yleensä kotona ollessani vietän suuren osa ajasta vilttiin tai peittoon kääriytyneenä, tai aina kun se on vain mahdollisuus.
2. Omistan huulirasvoja enemmän kuin laki sallii. Enkä osaa pitää niitä yhdessä paikassa vaan niitä löytyy sieltä sun täältä. Koulussa minulla on mukana vähintään kaksi huulirasvaa, koska satun tunkemaan niitä laukkuun tai penaaliin unohtaen, että minulla on jo huulirasva mukanani.
6. Rakastan lunta ja sen tuomaa valoa, mutta inhoan pakkasta ja kylmää. Asiat ovat kieltämättä ristiriidassa toisiinsa, Vaikka toisaalta se on vain pukeutumiskysymys.
8. Omistan kenkiä, laukkuja ja muita nyssäköitä enemmän kuin sallii. Kaapit ja laatikot ovat aivan täynnä. Pitäisikö kenties tehdä jonkinnäköinen inventaario....Hahah.
9. Rakastan erilaisia kynttilöitä, erityisesti erilaiset tuoksukynttilät ovat must suosikejani.
10. En osaa nukkua myöhään ja myöskään valvoa myöhään. Olen se joku alkaa haukottelemaan jo 20-21 aikoihin. Onkohan minulle jäänyt vauvavaiheen unirytmi päälle?
// 1. I always have cold. It doesn't matter, isn't winter or summer. Whenever I have change to be under blanket, I am. 2. I own more lip balms than I really need. Also, I can't keep them at one place, but they are everywhere (in my pencil case, in my coat's pocket or in my bag). 3. I can't keep my closet clean more than week. I can't choose my clothes for next day on the night before. Should I do something for those habits? 4. I rather read books in English as Finnish. I have no idea where this habit has come from. Before my English got better, I didn't read books that much, not even in Finnish. 5. On school mornings, my alarm rings 15 minutes before than I really need to get up. Because I can't get up straight after the alarm, I need 15 minutes for myself and then I can get up. 6. I love snow and brightness, but I hate cold. This is kind of funny because things cross each others. 7. I wear heels whenever I have change. Well on winter time less than during other seasons. 8. I own shoes and bags more than I really need. All the boxes are full of them. Should I do some kind of inventory....Hahah. 9. I love different kind of candles, especially those with smell. 10. I'm more morning person than evening person. I am the one who starts yamn at 8-9 p.m. Do I still have the same sleeping schedule than babies have? //
3. En osaa pitää vaatekaappiani siistinä enempää kuin viikon. Enkä myöskään osaa valita seuraavan päivän vaatteita valmiiksi jo illalla, jolloin aamulla ei olisi niin hoppu. Ehkä pitäisi opetella noita tapoja hieman. :D
4. Tykkään lukea kirjoja mielummin englanniksi kuin suomeksi. En tiedä mistä tämä on saanut alunsa, mutta näin on. Ennen englannin kielen parantumista en lukenut kirjoja juuri ollenkaan.
5. Arkiaamuina laitan herätyksen 15 min ennen kuin minun oikeasti tarvitsee nousta ylös. En osaa nousta samantien kellon soitua vaan minun täytyy saada makoilla ensiksi 15 min ja sitten alkaa toimimaan.
6. Rakastan lunta ja sen tuomaa valoa, mutta inhoan pakkasta ja kylmää. Asiat ovat kieltämättä ristiriidassa toisiinsa, Vaikka toisaalta se on vain pukeutumiskysymys.
7. Minut näkee korkoilla aina kun on vain mahdollista. Talvella tosin vähemmän, mutta muulloin enemmän.
8. Omistan kenkiä, laukkuja ja muita nyssäköitä enemmän kuin sallii. Kaapit ja laatikot ovat aivan täynnä. Pitäisikö kenties tehdä jonkinnäköinen inventaario....Hahah.
9. Rakastan erilaisia kynttilöitä, erityisesti erilaiset tuoksukynttilät ovat must suosikejani.
10. En osaa nukkua myöhään ja myöskään valvoa myöhään. Olen se joku alkaa haukottelemaan jo 20-21 aikoihin. Onkohan minulle jäänyt vauvavaiheen unirytmi päälle?



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti