jacket: One way / top: Abercrombie and fitch /jeans: Forever 21 /shoes: Papaya / purse: Guess
Hellurei
Nyt on Tallinna risteilyltä kotiin palattu ja kameran muistikortti täynnä jos jonkun näköisiä kuvatuksia. Sää reissun aikana oli mitä mahtavin, lämpötila about 18-19 astetta ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Mikäs sen parempaa. Muutama alennusmyynti löydös tuli tottakai tehtyä. Eihän Tallinnan reissu olisi reissu eikä mikään, jos siihen ei mahtuisi shoppailua mukaan, haha.
Hello again,
I returned safely to home and camera´s memory card is full of pictures. Weather was absolutely awesome during the trip. It was sunny and about 64-66 degrees. Of course, I went to shopping at there and I found nice bag to school and really nice ankle boots.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti