Nyt on blogin nimi vaihtunut. Blogini uusi nimi on siis Believe yourself. Tohon nimeen päädyin pitkän harkinnan jälkeen, mielessäni oli monia vaihtoehtoja, mutta tämä oli niin paras minun kohdallani. Päädyin tuohon vaihtoehtoon, koska nykyään ulkonäköpaineet ovat hyvin korkeat, koska sosiaalinen media on täynnä sitä. Kiusaamista esiintyy todella paljon, ja puoletkaan kiusaamistapauksista eivät kantaudun aikuiset tai auttavan ihmiset korvaan. Täällä haluan viestiä muille ihmisille, että kaikki ihmiset ovat sopivia ja ainutlaatuisia yksilöitä.
Itselläni on kokemusta kiusaamisesta, tässä tapauksessa minä oli se jota kiusattiin. Kiusaaminen alkoi kolmannella luokalla, kun muutin toiselle paikkakunnalle ja se aina kuudennelle luokalle asti. Yläasteelle siirtyessäni en ollut enää samalla luokalla näiden kiusaajien kanssa niin se loppui, mutta se jätti minuun sitäkin isommat arvet. Itsetuntoni oli täysin nollassa, olin todella epävarma itsestäni ja tuntui että minussa on joku pahasti vikana. Mietin todella paljon mitä toiset ihmiset ajattelevat minusta ja siitä miltä näytän. Tätä nykyään (9 vuotta myöhemmin) olen saanut itsetuntoni takaisin ja olen kasvanut todella paljon. Osaan arvostaa itseäni paremmin kuin silloin, kun kiusaaminen loppui ja nykyään en välitä siitä mitä muut ajattelevat siitä, että miltä näytän. Muistakaa, kertoa jollekin aikuiselle, jos havaitsette kiusaamista. Ole Sinä, se rohkea, joka kertoo kiusaamisesta aikuiselle ja haluaa sen loppuvan. Muistakaa myös se, että juuri sinä siellä (joka lukee tätä postausta) olet ainutlaatuinen ja juuri sopiva omana itsenäsi.
Hello!
Now, the name has changed. My blog´s new name is Believe yourself. I had couple different ideas, but I decided this one because at the social media, there is a lot bullying and a lot of pressure about how should you look. There is a lot of bullying which never become public, so no one can help them. At the here, in my blog, I want to say that you exactly (who is reading this post) are good and unique person as you are.
When I was younger;I experienced bullying. This all started when I started 3rd grade and we were moved to the new town and started at the new school. The bullying continued until 6th grade. Then, I went to middle school and all the bullies were in different class, so it was over. After that my self-belief was zero, I was not sure about myselt, I always thought what other people think about me and how they see me. Now, 9 years later, I have got my self-belief back and currently I don´t even care what people think about me. I can dress the way I like without thinking about others. Remember. If you see bullying be to the brave person (even though it´s not easy every time), who tell about that for an adult. Also, remember you reader, other side of the screen, are good and unique just the way you are right now.

Believe in yourself*
VastaaPoistaLöysin tän sun blogin vasta nyt ja luin kaikki postaukset läpi. Täytyy kyl sanoa et mahtava blogi, tykkään! Ollaan oltu samalla luokalla sillon kun oltiin ykkösellä, enkä voinu olla kiinittämättä huomiota siihen kuinka paljon sä oot muuttunut, positiivisesti siis. Oot tosi itsevarman olonen ja muutenki ihanan ilonen :3 Ja nää onnettomat anonyymit täälä, jotka ei selvästikkään omista sitä omaa elämää ja tulee huomauttamaan jokaisesta virheestä, niin älä välitä niistä, ne on vaan kateellisia sulle. Jatka samaan malliin ja anna noiden anojen elää omaa elämää, sun blogi on tosi kiva, kirjotat hyvin ja osaat pitää mielenkiinnon yllä! Hyvää kesää! c:
VastaaPoistaVoi miten ihana kommentti,kiitos! Mukava kuulla, että olet pitänyt blogistani. Herätit kiinnostukseni, kukakohan sinä mahdat olla? Kerro toki. Joo lähinnä mua naurattaa nuo anonyymit, joilla ei ole mitään positiivista sanottavaa. Hyvää kesää sulle kanssa! (:
Poista