Viime viikonloppuna oli kauan odotettu prom. Jälkifiiliset promeista olivat hyvät kaiken kaikkiaan. Päivä niin sanotusti alkoi vasta kolmen aikaan iltapäivällä, kun menin Hannah:in luokse, jossa meidän oli tarkoitus laittautua ja räpsiä kuvia ennen illallista. Hannah:n äiti pelasti hiukseni lohtimalla minulle kauniin nutturakampauksen, itse kun olen lahjaton hiusten laitossa. Kuuden aikoihin lähdimme ajelemaan kohti Crystal City:ä ja Ruth´s Chris Steakhouse- nimistä ravintolaa, missä meillä oli varaus seitsemäksi. Ruoka kyseissä ravintolassa oli aivan mielettömän hyvää. Itse tilasin tällä kertaa kanaa ja sitten jälkiruoaksi jaoimme juustokakun palasen, mikä myös aivan taivaallisen hyvää. Ruokailun jälkeen suuntana olikin jo Renaissance Arlington Capital View Hotelli missä promit tänä vuonna olivat.
Prom on mielestäni juhlallisempi disco, jos sen jotenkin haluaa tiivistää lyhyeesti. Täällä siis lähes kaikki tanssii ja tanssilattialla on jopa hieman ahdasta, toisin kuin Suomessa missä tanssilattia lähes huutaa tyhjyyttä...ainakin omien kokemuksien perusteella.
On last Saturday we finally had prom. Overall the experience was great, I liked a lot. The actual day started at 3 pm when I went to Hannah´s house where we suppose to get ready for prom. I tried to do my hair, but it didn´t work at all. Thank you for Hannah´s mom who safe me and did my hair. The result was absolutely gorgeous. When we were ready we drove to Ruth´s Chris Steakhouse, where we had reservation at 7 pm. The food was absolutely amazing. I ordered chicken this time and then we shared piece of cheesecake which also was super good. After the dinner we went to prom.
So beautiful! My daughter❤️
VastaaPoistaAwws, thanks mom! <3
Poista