....kuten huomasitte varmaan otsikosta, että minun kouluvuoteni amerikan high school:issa on tullut päätökseen. Fiilikset ovat hieman sekavat, koska olen todella iloinen, että ei tarvise enää lukea kokeisiin tai tehdä läksyjä, mutta samalla se myös tarkoittaa vaihtovuoteni loppumista. Eilen aamuna herätys oli samaan aikaan kuin normaalistikkin olisi, jos kouluun olisin menossa. Siinä sitten kävisin suihkussa, meikkasin, söin pikaisen aamupalan ja pukeuduin. Koululle saavuin 7.15 ja siellä olikin jo moni muukin juhlatamineet ja kaavut päällä odottamassa lähtöä DAR Constitution Hall:in (missä meillä graduation oli). Meillä tytöt pukeutuivat vaaleansiniseen kaapun ja pojat puolestaan punaiseen. Itse seremonia oli aivan käsittämättön hieno aivan kuin jenkkileffoissa on totuttu näkemään. Seremonia sisälsi luokan presidentin puheen, rehtorin puheen ja paljo muuta, tietysti seremonian kruunasi itse todituksen saaminen. Seremonian jälkeen palattiin takaisin koululle ja siellä sitten räpsittiin kuvia. Tämän jälkeen suunnitelmissa oli rentoutumista ja akkujen latailua illaan All Night Graduation Celebration:iä varten, jossa muuten viettiin koko yö.
....as you can noticed from the title, my year at American high school is over now. Feelings are little bit complicated because I´m happy that I don´t have to study for tests or quizzes, but also I´m sad because it will means that my year as an exchange student is almost over. Yesterday morning I got up the same time as usually I do when I´m going to school. I took a shower, did my makeup, ate breakfast and then I got dressed up. I arrived to school around 7.15 a.m. and there was a lot of seniors with light blue and red gowns. At our school girls wear light blue caps and gowns and guys red ones. The whole ceremony was amazing, which included speeches from class officers, from principal and lots of other things. And the end, we got walk cross the stage and to get our diplomas. After the ceremony we went to back to school and took pictures. After this I just went to home to relax and get ready for All Night Graduation Celebration, where we were the whole.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti