Heippaa!
Ensin täytyy pahoitella, että blogini on ollut tauolla, koska yksinkertaisesti minulla on kokoajan koulujuttuja ja koulun jälkeen olen yleensä niin väsynyt, että en jaksa alkaa kirjoittamaan ja välillä tulen koulusta kotiin vasta viiden aikoihin.
I´m sorry about that my blog have break because I have so much things what I have to do. Usually when I come home I´m tired that I can´t write or sometimes I´ll come home from school 5 p.m.
Koulu alkaa joka aamu (paitsi keskiviikkosin) 7:20 ja herääminen varttia vaille kuusi oli todella vaikeaa. Tuohon aikaan heräämiseen ei kyllä voi tottua. Pidän koulustani todella paljon ja kurssiopettajanikin ovat kivoja. Kaikki opettajat ymmärtävät, että olen uusi ja tarvitsen aikaa harjoitusten/tehtävien tekemiseen. Minulla on joka toinen päivä C lunch eli 12.53-1.23 ja joka toinen päivä A lunch eli 11.07-11.36. C lunch päivinä tuo ruokailua edeltävä tunti on kyllä kamalaa, kun odottaa vain kokoajan, että pääsee syömään. Koulussani on paljon erilaisia urheilu teamejä ja kerhoja. Kuten varmaan osa teistä on huomannut Instagramin tai Facebookin puolella, että olen päässyt kouluni tanssi teamiin. Minulla on harjoituksia koulun jälkeen tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin ja perjantaisin meillä on välillä esiintyminen football peleissä.
School starts every day 7.20 a.m. expect on Wednesdays. Wake up 5.30 a.m. is really hard and I can't imagine that I would get accustomed to that. I like my school and all my teachers are really nice to me. They understand that I'm new and I need more time to do exercises. Every second day I have C lunch 12.53 p.m. to 1.23 p.m. and every second day A lunch 11.07 a.m. to 11.37 a.m. In my school are so many different sports and clubs. Maybe part of you have noticed that I made to my school´s dance team. I have practices on Monday, Tuesday, Wendesday, Thursday and Saturday. Sometimes we have performance on Friday night.
Kuvia Washington D.C:stä
Pictures from Washington D.C

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti