Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 10. toukokuuta 2014

Kesäksi yksi juhlamekko, kiitos

Dress Style: AS-I785065c9 V_FRONTVIEW  Dress Style: AS-I785065c9 V_BACKVIEW
Dress Style: MT-MD-6519 V_FRONTVIEW

Moikka vaan kaikille!

Nyt alkaa olemaan taas se aika vuodesta, että pitäisi löytää sopiva juhlamekko kesän tuleviin juhliin. Tulevana kesänä mekolle on kyllä tarvetta sillä tiedossa on ainakin kolmet juhlat, siskoni rippijuhlat ja kahdet häät. Tietysti unohtamatta minun läksiäisiä, sitten heinäkuun lopussa. Viime aikoina olen yrittänyt metsästää sopivaa mekko, joka olisi juhlava, mutta sitä pystyisin käyttämään vähemmän juhlavissa juhlissa. Tänään kuitenkin silmääni osuivat nuo kaksi mekoa (yläpuolella) promgirlin sivuilta, jotka eivät kyllä ole hirveän kalliita, mutta meidän perheellä on huonoja kokemuksia netistä tilaamisesta, niin se vähän mietityttää.

Olisi kiva jos kommetoisitte, että kumpi on teidän mielestä kivempi. 


2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Oma lemppari on ylempi! Molemmat kyllä tosi kivoja (:
    -juliamatleena.wordpress.com

    VastaaPoista