Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 24. toukokuuta 2014

Encantador sábado/lovely saturday

 Robert´s coffee:lla
 Modtex:lta 
today outfit
Heippaa!

Tänään on ollut aivan ihana päivä, nimittäin aamulla äiti tuli herättämään aamupalalle. Äiti oli tehnyt smoothieta ja paistanut kananmunia. Aamupalat nassuun vedettyämme äiti ehdotti, että lähtisimme ostamaan juhlamekkoja (jota kerroin tarvitsevani). Niinpä lähdimme ajamaan kohti Itäkeskusta. Monet kaupat koluttuamme menimme käymään Robert´s coffee:lla syömässä välipalaa. Siitä lähdimme kävelemään ja jatkamaan mekon metsästystä. Modtex niminen mekko/vaatekauppa oli kyllä "mekkotaivas". Rakastuin kaikkiin siellä oleviin mekkoihin. Huomasin kyllä, että joku muukin oli löytänyt kyseisen kaupan, koska mekoista oli vaikea löytää sopivaa kokoa. Kyllähän sieltä löytyi tuo yläpuolella oleva vaaleanpunainen kaunokainen, eikä hintakaan ollut niin kallis mitä luulin. 

Nyt varmasti voi sanoa, että kesä on vihdoin ja viimein saapunut Suomeenkin. Ihanaa, että enää ei tarvitse pukea viittä kerrosta vaatetta, vaan voi käyttää mekkoja, shortseja ja toppeja sekä pukeutua kevyeemmin. Koeviikko on nyt puolessa välissä kaksi koetta on ollut ja kaksi koetta on ensi viikolla (maanantaina ja tiistaina) matikka ja espanja, sitten on kaikki ensimmäisen lukuvuoden kokeet tehty. 

Mukavan aurinkoista viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti