Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 5. heinäkuuta 2016

How am I doing?

DSC02815

DSC02813


Huhuh! Siitä onkin kuukausi vierähtänyt, kun viimeksi tänne postailin. Koko kevään ajan minulla on ollut motivaatio aivan pohjamudissa blogin suhteen, mikä on sinällään sääli. Jos motivaatiota ei ole niin sillon on ehkä parempi ottaa hieman etäisyyttä. Nyt kuitenkin olen saanut kunnon motivaatiopiikiin, että täällä ollaan jälleen kerran ja ideoita vain pursuaa. 

Kesäloma on startannut hyvin, mutta kiireiseissä tunnelmissa mm. ensimmäiset kaksi viikoa kesäkuusta meni siinä, kun näytin Suomea ja vietin aikaa Hannahin (jenkkiystäväni) kanssa, mökillä sekä kavereiden kanssa kahvitellessa. Syksyn ylioppilastakokeisiin luku on jo kovassa vauhdissa eli suurin osa päivistäni kuluu kirjastossa lukiessa yhteiskunta oppia sekä englannin verkkoabikurssia tehden. Myös autokouluasiat ovat edenneet mukavasti, joten olen askeleen lähempänä kotin saantia.

Hello peeps! It has been a while since I posted anything. WOW! Honestly my motivation for my blog has been zero since this past Spring. In my opinion, when you don't have motivation to do something then probably the thing do is take some distance. But now, I'M BACK! I have so many ideas for this blog. So stay in tune. 



The past month has been busy and relaxing. I have shown Finland to my U.S friend, spent time at the lake house and met friends. Studying for the first senior final exams has already started. I spent most of time at the library studying government and English. Also I'm one step closer getting my driver's license. 

DSC02816

DSC02817





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti