hat- Gina Tricot / scarf- Cubus / coat- Vila / boots- CCC / bag- Guess
Terkut Turusta! Nyt on lomat sitte lomailtu ja maanantaina on sitten paluu arkeen. Viime maanantaina onnistuin saamaan ikävän flunssan ja sillä tiellä ollaan edelleen. Tosin nyt hieman paremmassa kunnossa. Eli loma on mennyt lähinnä lepäillessä.
Näitä asioita lomani on pitänyt sisällään : lukuisia Netflixmaratoneja, pitkiä yöunia, sängyssä löhöilyä, herkuttelua, kymmeniä mukillisia teetä, hyvää ruokaa, treffejä hyvien ystävien kanssa, rentoutumista, sukuloimista, tyttöjen iltaa suvun naisten kanssa, reissaamista (mm. Mikkelissa ja Turussa), keväisestä auringosta nauttimista, shoppailua, kirjan lukemista, kahvitteluhetki äitin kanssa.
// Great wishes from Turku! My skiing holiday is history now, and I'll go back to school on Monday. I have been sick the past week, just a cold, but still it has took all my energy. I'm feeling much better now. So basically I have relaxed the whole week. //
//Anyway these are my highlights of the holiday : Netflix maratons, long night dreams, relaxing in the bed, sweets, dozens of cup of tea, great and delicious meals, cafe dates with loved ones, relaxing, visiting my relatives, tavelling to many cities, enjoyed the Spring sun shine, shopping, reading a book.//




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti