Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 16. maaliskuuta 2015

Tour in Washington D.C

Heippaa!

Pari viikkoa sitten viikonloppuna menin yöksi aluevalvojalleni, koska aamulla oli lähtö D.C.:hin. Siellä tapasimme kuuden vaihtarin (kaksi saksalaista, thaimaalainen, brasialainen, ukrainalainen, norjalainen) porukan Richmondista. Heidän kanssa vietimme sitten mukavan päivän D.C:ssä. Ensimmäiseksi vierailimme National Archives museossa, sen jälkeen menimmekin U.S. Capitoliin, jossa meillä oli opastettu kierros. U.S. Capitolin jälkeen kävimme D.C: en Air and Space museossa, Lincoln muistomerkillä, Martin Luther King muistomerkillä. Päivän päätteeksi menin syömään buffet- ravintolaan. Ruoan jälkeen sanoimme sitten heipat Richmondin vaihtareille ja lähdimme ajamaan kohti aluevalvojani kotia.

Couple weeks ago on Friday I spent night in my local coordinator´s house because we had tour in Washington D.C. on Saturday. We met six exchange (from Germany, Brazil, Thailand, Ukraine and Norway) from Richmond. We spent nice day with them in D.C. First we went to National Archives Museum, after that we had tour in U.S. Capitol. After U.S. Capitol we went to Air and Space Museum, Lincoln memorial and etc. End of the day we went to eat to Buffet restaurant. After dinner we said goodbye for exchange students from Richmond and we drove back my local coordinator´s house.







Ylärivi: Italia, Saksa, Saksa, Norja, Ukraina
Alarivi: Suomi, Thaimaa, Brasilia, Espanja
Top line: Italy, Germany, Germany, Norway, Ukraine
Bottom line: Finland, Thailand, Brazil, Spain




Norja, Ukraina, Suomi
Norway, Ukraine, Finland

Italia, Espanja, Suomi
Italy, Spain, Finland

Espanja ja Suomi
Spain and Finland



Italia ja Suomi
Italy and Finland

Skandinavian tytöt: Norja ja Suomi
Scandinavia girls: Norway and Finland



2 kommenttia:

  1. Ihanaa saada pieni kulttuuripläjäys täällä kotisohvalla istuessa. Kumpa pääsisin joskus itse mestoille

    VastaaPoista