Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 13. joulukuuta 2014

My new camera

Viikko sitten sunnuntaina pistin tuumasta toimeen ja tilasin itselleni uuden kameran. Olin jo jonkun aikaa miettinyt, että uusi kamera pitäisi kyllä hommata. Minulla oli kolme erilaista kamera vaihtoehtoa Panasonic Lumix DMC-LX7, Sony DSC-HX50V tai Canon PowerShot S120.  Hintoja vertaillen päädyin sitten Sony DSC-HX50V malliin, jossa on 20.4 megapixelin kamera, joten kuvat ovat todella hyvä laatuisia. Tilasin kyseisen kameran Amazon:ista $348, johon sisältyi ilmainen toimitus, kaksi erilaista kamerakoteloa, suojakalvo kameran näyttölle, mini jalusta sekä puhdistusliina. Kamerani saapui sitten keskiviikkona. Ensiksi luulin, että kyseinen paketti olisi minun tutorilleni (joka asuu alakerran asunnossa), mutta sitten tutorini tuli kertomaan, että paketti ei ole hänen, joten sen oli pakko olla minulle ja niinhän se olikin. Koko keskiviikko-ilta meni sitten kameraa testaillessa. 


A week ago on Sunday I ordered new camera for me. I had thought about a long time that I should buy a new camera. I had three different models Panasonic Lumix DMC-LX7,Sony DSC-HX50V, and Canon PowerShot S120. After I did a little search, I decided to order Sony DSC-HX50V. Where is 20.4 megapixel camera, so pictures are very high quality. I ordered the camera from Amazon $348 which include free shipping, two different camera cases, three screen protectors. The camera came on Wednesday. First I thought that package is to my tutor ( who lives in apartment in downstairs), but then she said that the package is not to her. Then I got it that is to me and so it was. 



Suomen kieli takkuilee mulle ja sen myötä en muista enää suomen kielioppija, joten niitä on siellä varmasti miljoona, että siitä ei tarvitse tulla huomauttelemaan. 

Olisiko teillä jotain postaus ehdotuksia mitä haluisitte, että teen?
Do you have post ideas or what kind of posts you would like read?  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti