Sivut

Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Jason Derulon keikka perjantaina 28.02.14

Heippa! Siitä taitaakin olla pari viikkoa, kun viimeksi postasin. Tässä on ollut kaikenlaisia kiireitä. Viime viikolla kokeitten palautusten yhteydessä tuli vähä takapakkia niin sen takia ei ole oikeen ollut aikaa kirjoitella. Mut nyt kiireet helittävät onneksi ja minulla on enemmän aikaa päivitellä blogia. Tuli koeviikolta kuitenkin pari hyvää numeroa. Kuten aikasemmin olen maininnut, että suoritin espanjan ykkös kurssi itsenäisesti. Niin se meni kaikista kursseista parhaiten sain siitä nimittäin 9 arvosanaksi. 

Viime perjantaina koulun jälkeen lähdin Jasminin kanssa Helsinkiin Jason Derulon keikalle. Ovien piti avautua kello seittemän, mutta kuten yleensä ovet avautuivat vasta lähempänä puoli kahdeksaa. Itse keikka alkoi joskus puoli kymmenen maissa. Keikka oli todella hyvä, oikeestaan paljon parempi mitä osasin odottaa. Kuvia minulla sieltä ei ole oikein, koska meillä sattui juuri sellanen paikka mistä ei saanut kunnolla kuvia. Olen pahoillani, että viimeisimmät postaukseni ovat olleet lähes kuvattomia. Kuten sanoin tässä on ollut hieman kiireitä. Nyt menin kuitenkin viettämään vapaa iltaani. Tähän loppuun laitan vielä yhden lempibiiseistäni Jason Derulo - Marry Me. http://www.youtube.com/watch?v=n3_OixpXwWE



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11887077/?claim=4v7aece2ac7">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti